Aleynameva Merhaba 2 aylık oğlum var. Başının dibi kırmızıydı. Ama saç olduğu için pek belli olmuyordu. Dün saçını sıfıra vurduk böyle bir durumla karşılaştım. Kesinlikle kabarma yok. Pişik de değil. Sizce nedir ?
Deletedmom_62 Aleynameva benim bebeğim kız. Ensesindeki lekenin biraz daha azı kızımda var . Ben egzama falan sandım çocuk doktoruna götürdük doğum lekesini olduğunu söyledi
thecamellia Aleynameva kızımında ensesinde ve ensesinde az yukarda doğuştan var şuan 15 aylık baya bi azaldı 6 yaşına kadar geçiyor demişti doktorumuz genetik oluyormuş genelde doktorunuzun bilgilendirmiş olması gerek söylemediyse siz yine bi sorun
Aleynameva Gizem12 hayır hep vardı ama bu kadar büyük olduğunu bilmiyordum. Traş olunca ortaya çıktı. Çok saçlı bir bebekti
Neriucan Benim oğlumun da ensesinde var böyle kırmızı leke hatta bazen artıyor bazen çok azalıyor doğum lekesi olduğunu düşünmüştüm ben