anneyimben25 Kızlar bebeğimin 9.ay kontrolünde rutin kan testi verdik. Kreatinin, ALT ve AST değerleri normalin üzerinde çıktı aynı durumu yaşayan varmı yada bilen lütfen rahatlatın beni mesai saati geçtiği için doktora gösteremedim
anneyimben25 Minikevrenim ilaç kullanmadım sadece calpol vermiştim diş sıkıntımız vardı ondanmıdır ki acaba