Kızlar 11 ocakta sezeryan oldum doktor antibiyotik vermiş ben 4 5 gün kullandım bıraktım kullanmayı bitirmedim hepsini yani ağrım olmayınca ağrı kesici de almadım rahim içi kanamaları içinde bir hap vermiş metil diye onuda kullanmayı bıraktım 4 5 gün kullandım yani. Emziriyprum ilaç kullanmayı zaten normalde de sevmem birde emzirdim için bu kadar fazla ilaç kullanmak istemedim Bi sorun olur mu sizce? Şehir hastanesinde doğum yaptığım için doktorla iletişime geçmesi zor bilenler varsa yardımcı olabilir mi