minikkiz_ Evet yanlış anlaşıldı. ☺️ O zaman abartı olmaz niye abartı olsun ki? Aynı ay içerisine getirmeyin ama sizin için zor olabilir. Dediğim gibi 1-2 aya mevlit yapabilirsiniz. Ben bebeğim 4 aylıkken mevlit yaptım genelde yatak odasındaydık. Ağlaması falan oluyordu. Sizin bebeğiniz biraz büyük olmuş olacak, belki sevmek isteyen olabilir. Hastalık, virüs geçmeyecek gibi duruyor. Umarım hasta olanlar gelmez.🙏🏼🌸