Hellomoto Kızlar sorum başlıkta kızım 16 aylık ama 3 4 ay içerisinde işe başlamak istiyorum kreşe 2 yaşını doldurmadan alırlar mı?
Serotoninhormonu Hellomoto gelişime bağlı alan kreşler var bazı kreşlerin bez çıkarılması şartı oluyor ama çalışmıyorsanız 16 ay çok küçük kreş için
Gzdzeynep Hellomoto benim kızım 25 aylık başladı ama benim gönderdiğim kreş 18 aydan itibaren alıyor bezi bırakma şartı da yok küçük grup için. araştırın bir arkadaşım da 16 aylıkken başlatmak zorunda kalmıştı kimsesi yok diye.
Rsvencx Hellomoto 2 yaşından büyükleri aşıyor. 2 yaşından küçükleri genelde anne-bebek oyun grubuna yönlendiriyorlar