Bugün 5 ay 1 günlük kızım. Dünden beri uyksunda ağlıyor kendi kendime dedim ki heralde ağrısı var calpol verdik yine işe yaramadı gece boyunca uykusunda ağladı. Bugün yine aynı şekilde calpol verdim bir süre sakinleştirdi sonra yine aynı acaba kulak ağrısımı diyip damla damlatacakken damaklarımı kaşınıyor diyip damak fircasıyla zeytinyağıyla biraz damaklarını kaşıdım oyle rahatladı kulak damlasini damlatmadim o yuzden arada sirada eli kulagina gidiyor elleri surekli agzinda ama bu zaten 3. Aydan beri boyle yani 5. Aya girmeseydik diyecem az kaldi kizimin neyi oldugunu anlayamiyorum suan yine huysuz ve durmuyor ne yapacagimi sasirdim