Hilal2810 2 aylık bebeğim emziği çok seviyor onunla uykuya dalıyor onunla sakinleşiyor ama parmağımda tutmazsan düşürüyor kısa sürede derin uyksundan bile uyanıyor aranızda böyle bir şey yaşayan var mı bende vazgeçmiyorum illaki tutacak diye ama 2 ay oldu nerdeyse öneririniz var mı?
Hazal_annesi Hilal2810 her sorun bende olduğu gıbı bu sorunda var 🙁gerçi benm bebeğim daha bçok küçük ama demekki benmkı de sızınkı gibi olacak sımdıden böle 😑