Byzsare slingde dogdugu andan ıtıbaren kullanılıyor baktıgınızın belkı ozel bı durumu vardır ,ben neredeyse 6 aylık oldu slıng kullanıyorum hala artık dıgerıne gececegım ama slıngde cok rahatlıyor ve rahat uykuya gecıyor mutlaka deneyın,uyutamadıgımda evde takar iş yapardım o sekılde uykuya dalardı ben neco kullandım rahattı