Oğlum 2.5 yaşında, hafif reflüsü var, arada bir yediği birşeyler ağır geliyor, vücut ısısı yükseliyor, halsizleşip kusuyor. 2 3 kere doktora gittik ya ilaç verip gönderiyorlar, kimi endoskopi yapalım diyor, çevremizdeki insanlar çocuk bu kusması normal hemen endoskopi yaptırmayın diyor. Kafamız allak bullak. Midesi mi hassas, gerçekten yemekleri çok karıştırınca ağır mı geliyor, ne yapmamız gerekiyor anlamadık. Tamam kusabilir ama halsiz olup vücudunun aleb gibi yanması nabzının yükselmesi bormal mi?