Herseyimmm https://imgyukle.com/i/J6vHLU Kızıma mont alcam internet hanımlar kilosu 8kilo 9.12beden olurmu sizce
ipek_dfn22 Herseyimmm ben deneyip alma taraftariyim kızıma kozmonot mont aldım 4 aylık 9 12 ay giydiriyorum 😀 biraz büyük ama bütün kış giyebilir diye düşündüm içinde zar zor duruyor denemeden almıştım..
Mtzzeynep Herseyimmm yürümeyen bebekler astronot montlarla çok rahat oluyor. Bunun büyük bedenini alın yürümeye başladığında giydirirsiniz
Herseyimmm ipek_dfn22 burda fiyatlar ucdu cnm bu mont da içimde kaldı almasam da içimde kalacak cnm bilmiyorum napsamki 😀12.18beden alsam olurmu sizce 🤣🤣
ipek_dfn22 Herseyimmm olur canım kıyafetle falan giyiyor zaten kışlık bir şey olmaz buyukte olsa daha iyi hemde ben daha 4 aylik bebegime 12 18 ay giydiriyorum düşün daha 7 kio falan oyle kucuk yapiyorlarki😀