6 ay 23 günlük olduk 7. ayımıza gircez ama bebeğim ek gıdaya hala sıcak bakmıyor. ilk başlarda çok iyiydi 2-4 kaşıkta olsa yiyordu ama şimdi ne yapsam hiçbir şekilde ağzını açmıyor. pankek tarzı şeyler yapıyorum belki kendi yer diye ama yok sadece oynuyor. yoğurtta başarılıyız sadece ilk kaşık tabiki yinr ağzını açmıyor ama yoğurt olduğunu anlayınca yiyor. diğer her şeydr ilk kaşığı bi şekilde versem bile 2. kaşık kesinlikle yok ağız kilit 🤦🏼♀️ başına gelen nasıl bir çözüme ulaştı yardım pleaasee anne sütüne devam ediyoruz bu arada.