Kızlar dokuz aylık kontrolümüzde de on aylıkken de kan verdik ve kandaki ast değerimiz yüksek çıkıyor . Doktorlar bir sıkıntı olmadığını düşünerek sanırım üzerinde durmadılar bu yüksekliğin . İnternetten bakıyorum kötü kötü seyler çıkıyor, karacigerle ilgili . Sizin bebeklerinizde de boyle bir şey meydana geldi mi başka bir doktora mi danışmak lazım ya da ne yapmali acaba