Happymamii merhaba canım. Üniversite hastanesinde Yusuf veysioglu var ben ona gittim ve çok memnun kaldım ilgi alaka gayet iyiydi prof zaten netteki yorumlarida güzeldi. Tavsiye ederim ameliyat olanları falan da çok memnun. Üniversitenin özel kısmında.