Selam kızlar bebegim 4 ay 8 günlük bebegim kolikti çok şükür gaz sancıları gecti ama hala bebegim aglamaya devam ediyor gaz sancısı vs kalmadı artk rahat yapabliyor gazını cıkartabiliyor ama hala aglamalar devam ediyor benim gibi olan var mı ne zamana kadar devam edecek bu süreç🙄