Oğlum 16 aylık örnek veriyorum babasıyla oynuyor beni ayakta görse kucağıma almamı istiyor otururken görse kaldırıyor öyle bomboş gezdiriyor hele uzanırken görmesin hemen kaldırıyor sanki bişey istiyormuş gibi gezdiriyor beni evin içinde. Çalışmıyorum şuan zaten hep birlikteyiz özlüyor desem yok ilgi istiyor desem zaten ilgileniyorum hep ya oyun oynuyoruz ya da ev işlerini birlikte yapıyoruz. Artık gücüm kalmadı popomun yere değmesine müsade etmiyor. Eşim evdeyken nereye gitmek istiyorsan beni götür diyor elinden tutuyor yok çığlık kıyamet illa beni kaldıracak bi yere gitmek istediği de yok. Dün mesela annemle oyun oynuyordu koltukta otururken uyuklamışım hazır oynuyor diye uzandım görür görmez geldi kaldırdı otururken problem yoktu. Gece uyumuyor eşimin uyutmasına da izin vermiyor çok afedersiniz ne lavaboya gidebiliyorum gece ne bi yudum su içebiliyorum eşime verip topuklarım sızlıyor saatlerce ayağımda. Neden yapıyor ? Bişeyi yanlış mı yapıyorum anlamıyorum bağıran bi anne değilim ihmal ettiğimi de düşünmüyorum hep bi iletişim halindeyiz. Hiçbir şey yapamasa oyuncaklarını koltuğun altına atıp ver diye beni çekiştiriyor. Eşim yalnız baktığında bana hiç böyle yapmıyor diyor. Arabada oto koltuğunda otururken ben yanındaysam 10 dakikayı zehir ediyor bana eşimle tek gitseler gıkı çıkmıyor diyor. Ben yemek yedirirken bağırış çağırış eşim yedirirken paşa paşa yiyor. Eşim de bağıran biri değil çok da ilgili bi baba desem ki ondan korkuyor. Evde kavga gürültü yok ne bileyim aklıma hiçbir şey gelmiyor etkileniyor desem. Buna düşkünlük desem değil bariz belli . Aynı durumu yaşayan var mı neden böyle yapıyor bu çocuk lütfen bi akıl verin.