Bugun diş randevum için gittim röntgen vs çekildi hassasiyet varmış artı olarak doktor yirmilik dişlerim çıkmıştı fakat sadece üstte vardı alttaki oluşmadığı için karşılığı yok ve giderek uzayacak dedi çektirmen gerekecek ileride dedi ve istersen burada çekebiliriz dedi ilk defa diş çektirdim iki tane yirmilik dişim çekildi zaten dediğim gibi gömülü vs değildi sorum şu yeri kaç güne düzelir ağzımda kocaman bir boşluk hissi var sanki hiçbir dişim yok çok tuhaf hissediyorum kanamanın durması içim pamuk basıtırıp değişiyorum tamamen kanama ne zaman kesilir offff üzgünüm birazcık 😢