Kızım 5 aylıkken alt ön 2 dişi çıkardı. 9 ve 10 ay arasındaki 2 aylık süreçte de sırasıyla pıtır pıtır 4 üst ön diş, 4 alt ön diş ve altta 2 üstte 2 toplam 4 azı dişi tamamlandı. Yalnız 10 aydan beri köpek dişi sancısı çekiyoruz. 6 aydır…. Suan kızım 16 aylık . Çıkmadı gitti. Sizce normal mi? Sizde nasıl oldu? Köpek dişini ne zaman çıkardı bebekleriniz?