kurabiyem28 Merhabalar, ilk defa böyle uzun geçikme oldu. Geçen ay 2 gün geçikme olmuştu. Hamilelik testleri negatif çıkıyor. Bu arada eşim korunuyor. Kan vermem lazım biliyorum. Bu şekilde gebelik haberi alan oldu mu? Acaba başka bir şey mi var, çözemedim.