Azra_lina Merhaba kızlar kullandığınız gaz yapmayan demir ilacı ve vitamin olarak ne kullanıyorsunuz. Sağlık ocağından aldığım demir ilacı gaz yapıyor kızımda.
Dunyamsensn2008 Betul1607 Merhaba benim kızımda demir eksikliği var sidefer kullanıyordum 3 şişe kullandık ama bestiron almayı düşünüyorum daha doğrusu aldım ise yarıyor mu acaba tahlil vs yapıp gördünüz mü?
Betul1607 Dunyamsensn2008 tahlil yapılmadı daha henüz oğlum 7 aylık ama kime sorduysak bestironun içeriğine temiz dendi inş tahlillerde geçeriz doktorumun tavsiyesiyle almıştık kilo başına 1 damla olarak veriyorum şuan