Nicksizanne benim bir ara uyguladığım bir kür vardı saçım 1.5 sene hiç uzamayinca araştırdım bu kürü yaptim ve gözle görünür şekilde uzamıstı. Ama bunlar dışında saçınızı her gün tarayin, haftada 3 kez yikayin , şampuan çok fazla kullanmayın, beslenmenize dikkat edin . Kürü tam hatırlamıyorum keşke hatirlasam ama eczaneden ampul şeklinde e vitamini , yine ampul şeklinde bepanthen, zeytinyağı, badem yağı başka birsey var mıydı inanın hatirlamiyorum. Bunları karistirip haftada 1 kez kullandim ve saçımı topuz yapip streçle sariyordum bir de bir şampuan vardi eczaneden almıştım ketoral . Bunu da 3 ay düzenli kullandım saçlarim belime kadar uzamıstı. Tavsiyemi ciddiye al ve dene inslalah sende de işe yarar