Habibe08 iskur üzerinden başvurdum kamu ilanlarına kura çekiliyor kurada ismim çıktı evrak istediler soruşturma oldu ondan sonra başladım işe maaşı asgari ücretin üstünde biraz şartlar imkanlar iyi ikramiye tediye oluyor kamuda ki bütün işçi kadrosuna