Geçecek diye beklerken her gün daha da artıyor, daha da beter bir hal alıyor. Birşeyi tutturduğu zaman arkası gelmiyor ve elbette boyun eğip iyi tamam yap demiyorum. Önce sebebini anlatıyorum sonra uygun seçenek susuyorum hala inat ediyorsa ağlamasına aldırmıyorum ama o ağlama yarım saat belki daha fazla sürüyor. Üstelik sinirini de yenemiyor geliyor ağlama arasında kafa atıyor ısırıyor yumrukluyor beni. Az önce suratıma oyuncağın vurdu, şimdi de uyutmaya çalışırken ağzıma tekme attı dudağımı patlattı. Öyle bir hırsla yağıyor ki yüzünü görseniz düşmanına vuruyor sanki. En son tekmede dayanamadım iki tane patlattım artık offf ne zaman sakinleyecek lanet olsun ya soğudum hayattan yaşamaktan 😑