Merhaba kızlar . Oğlum 4 aylıktı meme reddi yaşamaya başladık. Beş aylık olana kadar sadece gece ve gündüz uykusundan uyanır uyanmaz uyku sersemliği geçene kadar emdi. Bu süreçte sütüm epey azaldı. Sağmama rağmen. Daha sonra gece ve uyku sersemi olduğu halde de emmeyi bıraktı çünkü sütüm çok azaldı. Sağdığımda çok az geliyor bir tatlı kaşığı bile olmuyor bazen . Hastaneyi aradım . Emzirme danışmanıyla görüştüm . Hatta bugün silikon meme ucu denedim ama nafile. Her gün ten teması yapıyoruz. Öyle zorlamıyorum da iyice tepki koymasın , kötü etkilenmesin diye .Memeyi gördüğü anda göz yaşı dökerek ağlıyor. Ben de ağladım ağlayacağım az kaldı . Emmediği için ne yediğim fayda ediyor ne takviyeler . Emse artacak biliyorum. Başından beri sütüm dolu dolu değildi mama takviyesi aldık hep. Ama yine de anne sütü alıyordu belli bi miktar da olsa . Bebeği hiç emmeyen sadece sağarak besleyenler nasıl yapıyorsunuz ? Ya da bu durumu yaşayıp tekrar memeye döndürebilen var mı? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum . Kendimi bu konuda çok bitik hissediyorum bir haftadır.