Kızlar 2 gün önce göbek bağı düştü. Doktor krem verdi günde iki kez sür dedi. İltihap kapmaması için. Sürdük vs. Bu sabah baktım kanamış kurumuş kızarık çok korktum böyle olup iyileşen var mi? Yeşilimsi şeyler vardı onları mı iyileştirdi acaba bilemedim. Doktoru o kadar darlıyorum ki benden kaçacak artık 🥺😨