gizemilayda merhaba hanımlar ıkı aylık olduk 40 gun kanama oldum sonrası hep 10 gune bır adet oluyorum bıyle olan varmı ne zman duzeldı adetınız
sincapsk gizemilayda 5.ayin icindeyim henuz regl olmadim herkesin hormonlari farkli calisiyor doktora gittiniz mi? Ki Gitmeniz sart
MyDarlingSon gizemilayda Benim de öyleydi o regl değil ara kanamalar tam bitti sanıyorsun geliyor dimi
Sevilayeymen gizemilayda Bizde 2 ay 6 gun olduk benimki 40 günün sonunda bir kaç gün oldum o da çok degildi kesildi daha olmadım.Herkesin farklıdır ama devam ederse bir gözükmekte fayda var