Bebeğim 13 aylık oturması var dönmesi var yürümesı basması hiç yok emekleme yok oturmasını da yeni yapmaya başladı genetik test verdık 2 hafta önce mr cektırdık tekrar topuk kanı alındı hepsi temiz çıktı suan gen testini bekliyoruz oda temiz çıkar inşallah böyle bir şey yaşayan varmı çocuğu geç basan geç oturan veya gen testi yaptıran benim durumumda olan varmı merak ediyorum fizik tedavi gidiyoruz