Eymen_26 kızımın hem montessori oda takımı hem park yatağı var. Anne yanı olarak park yatak aldım. Çok kullanışlı ve çok güvenli hala kullanıyorum 16 ayı bitirdik suan daha hala bir kez bile montessoride yatmadı düşer çarpar vs diye korkuyorum. Sanırım 3-5 yaşına kadar da kullanır. O yüzden park yatak diyorum .