Gmzeabduygzefe bebeğimin göbek bağı düştü ama kurtçuk gibi bir yapısı kaldı. O yüzden Ankara’da çok sorduk herkese. Baya araştırdık. Bizimle çok ilgilendi. Mesaj attık anında cevap aldık. Ankara’da en iyi doktor diye düşünüyorum , en azından giden herkes çok memnundu.