Aliyeylmz27 Kullandığınız una bağlı. Düşük glutenliler örneğin kurabiyede kullanılıyor, yüksek ihtimal düşük glutenli kullanıyorsunuz. Buna da yumuşak un diyoruz. Sert un yani glutenş yüksek unlar da ekmek ve poğaça tarzı hamurişlerinde kullanılıyor. Yoğurma süresi arttıkça sakız gibi uzuyor, glutenini çalıştırıyorsunuz. Bekletince de daha da yumuşuyor. Sonrasında yağ ile yoğurup vura vura yoğurun. Yüksek glutenli sert un diye aratırsanız o unlar ile yapın, farkı görürsünüz 😊