kbra_kaan25 Bebeğim 1 yaşında her istediği olsun istiyor olmayınca ağlıyor kafasına yere vuruyo bu normal mi ve bebeğimi nasıl sosyalleştiririm misafirlikte çocuklarla oynamasını istiyorum oyuncaklarla oynamasını istiyorum yardımcı olur musunuz
Yavrupanda kbra_kaan25 bende aynı postu acacaktm suan 🤦♀️ Herseye ağlayan bebeğim var🤦♀️ Ne bezlenşyo ne kıyafet giydirebiliyom Oyuncağın müziği duruyo ağlıyo Herseye ağlayan bebek🤦♀️ Sorun bendemi acaba 🤷♀️ Nerde yanlıs yapıyorum Sizde de öylemi
Elmsnghn kbra_kaan25 Yavrupanda Bebekler agladiginda asla istediğini vermeyin diyor doktorlar. Daha sonra ağlayarak elde ettiği için onu bı isteme şekli olarak algiliyomus. Hayır dediğiniz bişey de asla ağladığı için vermeyin zor ama ilk zamanlar sonra alışır eminim.
Elmsnghn kbra_kaan25 kardeşim 1 yaşındayken konuşmak isterdi konuşamazdı derdini anlatamadikca sinirle kafasını bir vururdu halının deseni çıkardı artik. Belli zaman sonra iyice dikkat çekmek istedi gözlerini tikliker gibi kirpmaya başladı. Annemde korkmustu doktora götürdü doktor da dikkat çekmeye çalışıyor demişti. Sonuç şimdi kardeşim 22 yaşında hala dikkat çekmeyi sever ve o kadar kafasını vurmaya rağmen aşırı zeki 2 dil biliyo😂😂
elizabeth kbra_kaan25 her istediği olmayınca ağlaması normal aslında çünkü ağlayarak bi şeyleri elde ettirmeye çalışıyorlar. Kafasını vurmaya başladığında dikkatini başka yöne çekmeye çalışın kendine zarar vermesin ama ağlamasına müsade edin ağlıyo diye istediğini yapmayın. Başka çocuklarla ve ya oyuncaklarla tam anlamıyla oynamaya başlası için küçük bence. Bunun üstesinden gelmek için de bol bol çocuklu ortamlara girmeniz gerekir bence.
kbra_kaan25 Yavrupanda evet evet bütün saydıklarınız bizdede vardı kıyafetlerini falan eline değişik şeyler vererek giydiriyordum şuan o bitti bumlar başladı