Rumuz_13 canım klozet aparatıyla otutturuyorum ben ve mutlaka önden arkaya doğru yıkayıp peçeteyle kuruluyorum ıslak memdiller olmaz hele kız çocuğu için bizim doktorumuz onaylamamıştı şu an 4,5 yaşında bazen acelem olur silerim kabul etmez 22 aylık miniğim var onuda öyle alıştırıyorum benden tavsiye ıslak mendile alıştırmasın suyumuz var şükür
Dışardada mecbur yaptığı zaman eve gelip yıkıyorum belden aşşağısını üstünü değiştiriyorum