Kızlar selam. Birine dava açmam gerekiyor ama nerden başlayacağım bilemiyorum. Daha önce bir dilekçe yazmıştım bir avukatla görüştüm böyle bir dava dosya adı olmaz sizi böyle adliyeye bile almazlar demişti çok üzüldüm yardımcı olabilecek birisi var mı