Doruk1-Arsen basma boyutunu doktorunuz bir gorsun bizimki de oyleydi ilk basta cocuk doktorumuz cok degil gorurmenize gerek yok 2 yasa kadar bekleyin gecmezse bir gosterirsiniz dedi 21 aylik simdi kalmadi. Siz de bir sorun bizimkisi hafiftir gerek yoktur sizinkisi belki daha coktur erken tedavi dogru ayakkabi ile duzelicektir o yuzden farkettiginiz gibi gostermenizde fayda var bekleyip sonrasinda pisman olmayin erkenden onlem alinir gerek varsa