Esmmstf2016
Merhaba güzel anneler simdi sizden bir ricam olacak adana acibadem hastanesinde lösemi tedavisi gören 4 yasinda kuzey deniz şengezer icin umut olmak istermisiniz yapilmasi gereken tek sey bir tüp kan verip donör olmak cunku ilik nakli gerekli güzel yavrumuza en acilinden evet belki cogumuz emziriyoruz emziren anneler bebek 1 yasini gecmeden veremiyormus ama esimize dostumuza akrabamiza soylesek belkide yardimimiz olacak yapilmasi gereken tek sey en yakin kizilay subesine gidip gönüllü donör olmak🙏