Merhaba güzel anneler. Bebeğim 5 buçuk aylık ama hiç ayaginin üstüne basmıyor geçen ay sormayı unuttum doktora iki hafta sonra tekrar kontrolü var o zaman sorucam ama bugün görümcem de dedi hiç ayaginin üstüne basmıyor falan diye aklıma takıldı iyice var mı bu şekilde olan bebisler acaba