incitanem3 doğdu doğalı hiç emziremedim Şuan 5 aylık toplasam 10-15 kere anca emmiştir sağdım hep mama destekli gittik 3.ayına yakın sütüm gitti fiyatlar artmasına rağmen nolursa olsun hangi mamayı isterse severse yararsa onu kullanıcam gözüyle baktım ve çok mama değiştirdim. Aptamil, golden goat, hipp, evolvia Şuan evolvia’dan devam ediyoruz Şuan için memnunum ama golden goat biraz kabızlık yaptı yapmasaydı onunla devam etmek isterdim