Agizem Arkadaşlar merhaba, bebeğim 2 aylık gazlı bir bebek olduğu için yüzüstü yatıyor. Kafasını bir sağa bir sola doğru yatırıp yattığı için kafa arkasının uzadığını söylüyor bir çok kişi. Ben o kadar abartılı bulmuyorum. Bu durumla karşılaşan var mı? Lütfen bana akıl verin yardımcı olursanız çok sevinirim.@
Aysenurasit Benim kızımda da doğarken sol tarafı sivriydi ama geçti çok şükür senin bebeğinin de geçer yine de bi doktora danış kafana takma geçer o 😊