Rabia_388 korunma yönteminiz doğru ise bence stresten yada hormonlardan gecikmiştir bu ay benimde gecikti 2 gün ama hiç takmıyorum çünkü gerçekten doğru düzgün korununca gebe kalmak çok kolay değil bence yani prezervatifi ilk başta takmayıp sonda takıyorsanız yada prezervatif varken geri çekilme yapmıyorsanız ( delik olma yırtılma riski var ) yada spiral +geri çekilme yapmıyorsanız hapınızı saatinde kullanmıyorsanız vs vs yani düzgün korunmuyorsanız o zaman endişe edin yoksa sonuçta bedenimiz robot değilki saati saatine olsun herşey o yüzden bence gecikme yaşanması normal kabul edilebilir birşey doktorlarda öyle söylüyor