Kızlar , dün Babymall mağazasından telsiz aldık. Mağazada denedik , sesi çok kalitesizdi. Bir kutu daha açtılar. O da aynıydı. Eve geldik deneyelim diye. Belki mağaza kalabalığındandır dedik ama öyle değilmiş. Ses gidip geliyor, sürekli bir cızırtı halinde.
Fiyatı da ucuz değil üstelik. Kesinlikle almayın. Almayı düşünen varsa diye yazmak istedim. Modeli WMA500.