Noriye 1 yaş kontrolü için gittik geçen hafta boyu 77 cm çıktı doktor gayet güzel dedi gelişimi kilosu da öyle hatta boyu için sordum 1 ay önce doktora gittiğimi boyunun 72.5 olduğunu söylediler dedim yanlış ölçmüşlerdir kısa bir bebek değil görünüşte de dedi yani kafana takma bir anda belki uzadı ben ilik suyu koyuyorum çorbalarına ve yemeklerine aynı zaman da tahin pekmez yediriyorum etkisi baya oluyor canım