Nova Merhabalar bebeğim 4 aylık oldu. Bugünkü kontrolümüzde doktorumuz birer çay kaşığı ile 3 gün kuralına uyarak tadımlara başlayabileceğimizi söyledi. Böylelikle besin alerji riski azalıyormuş. Baby brezza nın buharlı pişirici blender makinesini almıştım, chicco nun silikon kaşığını sipariş verdim. Havuç, patates, kabak şeklinde başlayayım diyorum. Bu şekilde ek gıdaya erken başlayan anneler önerileriniz olur mu?
BelaCivciv Nova Doktorunuzun dediği gibi 3 gün kuralıyla ilerleyin. Ben de 4. ayda başladım, havuç vermiştim ilk olarak. Sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım🙃
zeynakiz Bende başladım doktorum ilk elma ve havuç suyu vermemi söyledi öyle yaptım daha sonra muz denedik cenent hurması denedik çok seviyor hepsinide yavaş yavaş ilerliyorum zaten küçük henüz hiç bir sıkıntı yaşamadım emzirmeye de günde bir defa gece yatmadan da mama veriyorum
Eyluluraz1 Bizim doktorumuz da ilk avokado ile başla besin değeri çok yüksek sevme ihtimali artar demişti öyle başladık. Anne sütü almıyor bizimki avokado yer inşallah diyorum hep. Sonra kabak havuç elma muz yoğurt şeklinde ilerledik
Nova Nhrhnd Doktorunuza danışın derim. Bize başlayın demese ben herhalde beklerdim daha. Gerçi şu an başladığımız şey de günde sadece bir çay kaşığı şeklinde tadım yaptırmak.
Nova BelaCivciv Başka hangi sebzeleri verdiniz? Doktorumuz meyve olarak şimdilik elma. Sebzeler de mevsim sebzeleri olabilir. Ev yoğurdu da verebilirsin dedi. Siz başka neler verdiniz? Bir ay boyunca hep tadım olarak az miktar mı gittiniz?
BelaCivciv Nova Havuç, patates, kabak, tatlı patates, brokoli diye ilerledim. Meyve ilk elma verdim ben de sonra muz, armut diye yavaş yavaş gittim. Zaten 3 gün kuralı olduğu için tadımlar uzun sürüyor. Yoğurdu sebze meyvenden sonra vermiştim ben
Nova BelaCivciv Tatlı patates, brokoli ve avokadoyu doktorumuza soracağım tamam der sanıyorum. Çok teşekkürler🌸
CemMom BelaCivciv çay,Tatlı,çorba kaşığı şeklinde değil mi tadımlar bende başlayacağımda heyecan ve korku doluyum :))
bilge0912 BelaCivciv çok eskide kalmış konu ama bende şimdi başlayacağım tadıma. Havuç elma vs püre yapıp mi verdiniz suyunu mu verdiniz