Benim bebeğimde 4 aylık eskiden çok fazla gürültülü yapardı şimdilerde azaldı biraz daha, gürültünün sebebi gazla beraber çıkartmaya çalışması bence cocuk gaz yapmak icin ıkınıyor beraberinde kaka da çıkıyor doğal olarak gürültülü oluyor bence normal. Sadece sıvı aldığı icin sıvı kaka yapması da normal yani