PatronBebek yeni nesil öğretmenleri anlamak güç gerçekten. Çocukların sorumluluğu varken üzerinde bilgisayara bakmak nedir? Hadi onu da geçtim kız boğazımı sıktı diyor ama bişey yapmıyor. Bir uyarırsın bir müdahale edersin gerekirse ceza verirsin (ayağını kaldırmak, çöpleri toplamak vs) anaokulunda anne baba başında değil çocuğun. Kime emanet ediliyorsa gözü gibi bakmalı. Yapamıyorsan bırakacaksın bu mesleği yani. Aşırı sinir oldum şuan. Bence ortalığı ayağa kaldırın. Kimse kimsenin çocuğunun boğazını sıkamaz ya da herhangi bir zarar veremez. O ne demek öyle? Afedersiniz eşek yükü ile para almayı biliyorlar ama. Anaokuluna zorbalık İçin yollamıyor kimse çocuğunu öyle değil mi…