Kagan_19 Hanımlar merhaba bebeğim 3 ay 26 günlük iki gündür meme reddi vvar 3 gün hastane de yattık şuanda antibiyotik alıyor o etkiledi mi bilemedim ama emeceği zaman çığlık atıyor kafasını geri ittiriyor 2 3 dakika ancak emiyor ne yaptınız sizler jbu süreçte bide 4+ay suavinex alıştırma bardağı alıp onun ile sütümü versem mi çalıştığım için biberon kulanyordık çünkü uzun yazdım yardımcı olursanız sevinirim
mraslan Kagan_19 dusa girin ten tene temas kurun ilk bir arkadasım daha yaşamıştı bununla döndü fakat emzik biberon varsa çöpe atın baslıca sebeplerden biri
Kagan_19 mraslan evet başlıca ama çalışıyorum nasıl yapabilirim diye düşünüyorum o zaman duşta emzirmeyi deneyim bende