Gmzakn Canım burnunu sık ayagını gdıkla mutlaka uyandır ilk günler benimkide uyanmyodu saatlerce azck emiyodu doyuyo sanıp yatırıyodum yüksek derece sarılık çıktı normali 15 16 sa bizimki 20 çkmıştı hastanede yatırdılar günlerce sap sarı olmuştu yüzü vicudu perişan olmuştm emmyosa bile çay kaşıgına sık agzına boşalt ama gögsün yumşayana kadar verki doysun ben gögsümün yumşagdgnda anlamıştm doydugunu şişti yoksa kocaman olmuştu sütten geçmiş olsun inşallah hasta olmaz