Bebeğimde meme reddi yaşıyordum 4 aylıkken başlamıştı sadece geceleri emiyordu beş buçuk aydan sonra gece emmeyide bıraktı yaklaşık 2 aydır bebeğim emmiyor şu an 7.5 aylık sütüm kesilmedi ama çok fazla azaldı az önce acaba emer mi diye denedim ve tuttu sütüm bozulmuştur diye hemen geri çektim bu sefer emmek için ağladı ama çevremdekiler sütün bozuldu daha emziremezsin diyor doğrumu acaba sağıp emziremezmiyim