_mmom Canım birşey olacağını sanmıyorum çok yüksek değilmiş ama direk uyutmasaydin iyiydi tabi.
Düşme konusunda master yapmış bir bebem var. Günde 2-3kez düşüyor.
3 kez 70cm yataktan düştü aklımız gitti resmen canımız burnumuzda yaşıyoruz. Çok hareketli durmuyor koşuyor sürekli elbelt düşmeler oluyor.
Düştükten sonra denge kaybı, kusma, gözlerde kayma,hareketlerde bozulma,yavaş hareket etme gibi şeyler yoksa problem olmaz