2 yaşında oğlum, 3 gün önce emzirmeyi biraktirdim emerek uyuyan bir çocuktu ve uykulari düzenliydi hep şimdi deli gbi uykusu var ama uyumuyor memesiz nasil uyuyacagini bilmiyor galiba, kucağımda uyutmak istiyorum istemiyor, Montessori yatağı var kalkip gdio gelirse de hep oturur pozisyonda duruyor, benimle aynı durumu yaşayan var mı? geçiyor mu? nasıl alışıyorlar ne yapmalıyım?