Guldas doğum yaptığımda göğüs ucu yarasından emzirmede süt az gittiği için doktor mama yazmıştı aptamil kilo olarak iyi ama bebeğim kaka yapamıyor mamada vitaminde olduğu için kullanmak istiyorum kaşık mama ve normal mama arasında kararsız kaldım hangsin daha iyi olur bilemedim aslında hipp mama ve sma arasında gidip geliyorum aptamili ozamanlar içmişti 4 buçuk aylıkken dedim belkş içer tekrar aldık içmedi