Uyukizim-33 doğumdan bir hafta sonra eski kiloma döndüm, göbeğim ayva göbeği gibi hafif kaldı ama tayt vs giydiğimde dümdüz görünüyordu zamanla oda gitti orada yine hafif deri sarkması vardı özellikle oturunca 7. ayın sonunda oda toparlandı tamamen eskiye döndü, daha çok erken.